חוות דעת לקוחות

תגובות

נוצרה בתאריך: 28/08/2014 16:20 משה ורן שלום רצינו לומר תודה. קודם כל על השירות המדהים ושנית על הצמחים. קיבלנו שיחים ועצים יפיפיים. שמחים שדרכינו הצטלבו
לוגו משתלת זר אביב
נורית ורוני סולומון
מודיעין
נוצרה בתאריך: 08/09/2014 16:42 ממליצים בחום על השירות החם והאדיב, על ההסברים הסבלניים והעוזרים וכמובן על העצים, שיחים וכל היתר! משה - תודה רבה על הכל!!! הזמנה הבאה כבר בדרך 🙂 שוב תודה,
לוגו משתלת זר אביב
גל ואמיליה
נוצרה בתאריך: 08/09/2014 19:44 שירות מדהים, מהיר. התרשמנו לטובה מהאיכות, השירות, הייעוץ לכל אורך הדרך. הופתענו לטובה מהצמחים, ומגודלם. אנו גרים בדרום, במיתר ונשמח לעזור ולהמליץ בחום משה תודה על הכול.
לוגו משתלת זר אביב
ליאת וחן אלפסי
מיתר
נוצרה בתאריך: 08/09/2014 20:04 משה , תודה על ההדרכה והסבלנות והשירות המדהים. רואים את אהבתך לחי והחשיבות שאתה נותן לכל צמח שאתה שולח ללקוח. תודה ענקית .
לוגו משתלת זר אביב
טלי
תל אביב
למשה תודה על השרות המקצועי האמין והאדיב. העצים והשיחים נראים נהדר. כשקבלתי את המשלוח הצטערתי שלא הזמנתי עוד. מבטיחים לנהוג לפי ההוראות שקבלנו.
לוגו משתלת זר אביב
אורנה ואלי רייטר
מצוק עורבים רמת הגולן
משה ורן שלום רצינו לומר תודה. קודם כל על השירות המדהים ושנית על הצמחים. קיבלנו שיחים ועצים יפיפיים. שמחים שדרכינו הצטלבו נורית ורוני סולומון - מודיעין
לוגו משתלת זר אביב
נורית ורוני סולומון
מודיעין
נוצרה בתאריך: 13/04/2015 19:14 משה שלום , רציתי לומר ולהביע תודה, על הסבלנות ועל ההשקעה, על הסבלנות ועל ההסברים המפורטים, על יעוץ בבחירת הצמחים והשיחים, על מהירות השירות עם חיוך חם , על כך לדעת שבכל שאלה.. אתה שם !!!! כל הכבוד .. הלוואי ויהיו עוד נותני שירות מקצועיים ואדיבים כמוך. בשמחה נמליץ בלי היסוס לחברים .
לוגו משתלת זר אביב
אורלי ויצחק חודדוב
נוצרה בתאריך: 19/04/2018 08:56 משה שלום, תודה על הייעוץ ועל השרות העצים והשיחים שקיבלתי ממכם מדהימים , לכל מי שמעוניין ההזמנה באתר בטוחה ,ממליץ בחום אגב גם למי שלא גנן יקבל הדרכה דרך משה ,בצעתי הזמנה גדולה והכל הגיע בצורה מסודרת ומהירה .ושוב תודה.
לוגו משתלת זר אביב
מעופר ושרית
יבנה
נוצרה בתאריך: 06/07/2015 22:11 עליתי על האתר במקרה. קצת חששתי, אך לבסוף החלטתי להזמין שתילים דרך האתר. להפתעתי ההזמנה אושרה מייד, המחירים תחרותיים והשרות מעולה. תוך 3 ימים השתילם סופקו לביתי. שתילים יפים ואיכותיים. קבלתי גם הסבר מקצועי לגבי השתילה וההשקיה. ממליץ לכולם.
לוגו משתלת זר אביב
אבינועם בן דור
נוצרה בתאריך: 28/07/2015 12:42 משה שלום, רציתי להודות על השירות המקצועי, המהיר והיעיל! המון תודה על הסבלנות ועל התשובות המקיפות שלך, עוד בטלפון, לפני בכלל שהזמנתי. נדיר במחוזותינו להיתקל באיש אדיב, מקצועי וסבלני 🙂 הצמחים נראים נהדרים ואין לי ספק שמצאנו את הכתובת להזמנות גם בעתיד. תודה ורק בשמחות!
לוגו משתלת זר אביב
אורן מרום
נס ציונה
נוצרה בתאריך: 13/03/2017 23:42 קניה חכמה ומומלצת קניתי היום מספר עצים הגיע אלי איש נחמד שנתן לי הסבר מפורט לכל השאלות ששאלתי. העצים הגיעו יפיפיים . פשוט כיף ..
לוגו משתלת זר אביב
נוצרה בתאריך: 13/03/2017 23:43 קניה חכמה ומומלצת קניתי היום מספר עצים הגיע אלי איש נחמד שנתן לי הסבר מפורט לכל השאלות ששאלתי. העצים הגיעו יפיפיים . פשוט כיף ..
לוגו משתלת זר אביב
אשר
מאשקלון
נוצרה בתאריך: 14/03/2017 12:40 ממליצה בחום! השירות מהיר ואדיב שכלל אפילו ייעוץ טלפוני. הזמנה באתר פשוטה ונוחה והמשלוח הגיע במהירות שיא! (תוך פחות משבוע!). כל מה שהזמנו נראה מצוין ואפילו הצטערתי שלא הזמנתי עוד.... תודה רבה משה!
לוגו משתלת זר אביב
דנה
מרמת גן
נוצרה בתאריך: 18/08/2017 09:09 לאחר חיפוש נרחב אחר מקום המכיל שפע של סוגי עצים וצמחיה שתתאים לגינה בביתי הפרטי. הגעתי לאתר משתלת זר אביב, אין ספק שכאן נעצר החיפוש שלי- מצאתי מקום המכיל הרבה מעבר למה שציפיתי.... אך זאת לא הסיבה מדוע אני כותבת פידבק... התקשרתי, ענה לי בחור מקסים בשם משה, ביצעתי הזמנה שהגיעה עד לפתח ביתי... על שרות כזה עדיין לא שמעתי... עד פתח הבית? כשהגיעו העצים, התפעלתי מהאיכות, מהגודל והירוק שנראה כל כך חיי, שתלנו את העצים והגינה שלנו נראית פשוט עולם אחר.... רגע, רגע, לא סיימתי- לאחר מס' ימים, משה התקשר לוודא שהכל בסדר ודאג ללמד אותי איך לטפל בעצים, איזו כמות מים הם צריכים.. וואוו גם אתר עם שפע וכל טוב וגם שרות נפלא ממליצה בחום
לוגו משתלת זר אביב
אדריכלית אילנית לוי
לכל המעונינים הקנייה דרך האתר קניה נכונה ובטוחה בייחוד במשתלת זר אביב הם אמנם בצפון ואנחנו בדרום (מושב יושיביה) אך עם שרות נפלא של משה גם לפני הקניה וכמובן גם אחרי הקנייה משה עונה באהבה רבה ללקוחותיו זו כבר הפעם השנייה שאני רוכשת ולא חוששת עצי פרי דקליקוקוס דקלי טבעות העצים מגיעים עם רוחב לב גדולים , יפים מלאים מה שבאיזורי גם כשאני הולכת אני לא מוצאת . השרות הוא מהיר אדיב והכי חשוב לא מתרוצצים הכל עד הבית. ממליצה בחום על משתלת זר אביב - משה.
לוגו משתלת זר אביב
שרית וגבי
מיושיביה